Gratiakirken


Responsive image Kirken er smukt beliggende i Århus Nord, tæt ved Skejbycenteret.

Gratiakirkens menighed byder dig velkommen, både til gudstjeneste eller til en snak med præsten. Der er også jævnligt andagt i kirken, hvor alle er velkomne.

Der er også mulighed for, at komme til gæstesøndag en gang i måneden.





Til toppen