Gratiakirken

Kirken er smukt beliggende i Århus Nord, tæt ved Skejbycenteret.
Gratiakirkens menighed byder dig velkommen, både til gudstjeneste eller til en snak med præsten. Der er også jævnligt andagt i kirken, hvor alle er velkomne.
Der er også mulighed for, at komme til gæstesøndag en gang i måneden.